JAK FUNGUJEME
1. Schůzka
Rádi Vás poznáme. Setkáme se s Vámi kdekoliv si vyberete. U nás v kancelářích, u Vás doma, v práci nebo na neutrální půdě. Skvělou volbou může být například kavárna. Představíme Vám naše služby, systém spolupráce a domluvíme další postup.
2. Ocenění
Nemovitost změříme, interně nafotíme a zpracujeme prodejní analýzu. Dohodneme se na prodejní ceně. Plácneme si na vzájemnou spolupráci a podepíšeme smlouvu o zprostředkování.
3. Homestaging a nafocení
Oči nakupují! Nemovitost proto necháme připravit aranžérem a nafotit profesionálem. Využijeme netradiční postupy a marketing, včetně zpracování 360 stupňové prezentace. Těšíme se, až uvidíte ten rozdíl!
4. Propagace nemovitosti
Nemovitost začneme inzerovat na největších portálech s nemovitostmi a zároveň podpoříme prodej lokální kampaní.
5. Prohlídky nemovitosti
Prohlídky prodávané nemovitosti organizujeme plně za Vás. Vaše účast je čistě dobrovolná.
Rádi se s Vámi však uvidíme a zkonzultujeme novinky.
6. Prodej
Všichni se sejdeme u našeho právníka, kde ještě jednou projdeme celý postup prodeje. Obě strany dostanou smlouvy dopředu k nastudování a připomínkování, takže by se mělo jednat pouze o formalitu a dovysvětlení celého procesu. Následným podpisem a ověřením totožnosti uzavřeme transakci po formální stránce.
7. Poprodejní servis
Pořádné papírování začíná teprve po podpisu smlouvy. Od čerpání kupní ceny z hypotéky přes vklady na katastr, vinkulace v pojišťovnách, změny odběratelů energií až po daňové přiznání a zaplacení daně z nabytí. To vše pro Vás zařídíme tak, aby Vaše účast byla co nejmenší.